Studijski program - Marketing
Podaci o studijskom programu
Kategorije na sajtu: Marketing i PR, Mediji i komunikacije,
Vrste studija: Akademske
Vežbaj online: Pokreni vežbu
Gradovi: Beograd
Studijski program – Marketing
Modul ima za cilj da:
- razvije najviše kompetencije kod studenata iz oblasti marketinga u svim oblastima primene marketinga
- osposobi studente za obavljanje poslova predviđenih za srednji nivo menadžera u marketingu
- osposobi studente za ubrzano uključivanje u obavljanje marketinških procesa i davanje doprinosa u unapređenju poslovnih aktivnosti organizacija
- edukuje studente posvećenih javnom interesu i poštovanju profesionalne etike.
U okviru ovog modula studenti se školuju za obavljanje velikog broja poslova, uključujući i sledeće:
- stručnjaci za marketing
- istraživači tržišta
- stručnjaci za oglašavanje
- stručnjaci za odnose s javnošću
- stručnjaci za prodaju
- analitičari tržišta
- konsultanti za marketing
- marketinški savetnici
- nastavnici u srednjoj školi i saradnici na visokoškolskim ustanovama.
Više informacija kao i spisak predmeta po godinama možete videti na linku.
Vesti o studiranju
-
Vaš talenat, vaša prilika, vaš FSU – uz ekskluzivnu Cyber Monday promociju!
Snižena školarina, besplatne pripreme, prijemni i upis na FSU samo do 4. decembra
02.12.2024 -
ITHS otvara vrata IT obrazovanja – Cyber Monday akcija!
Iskoristite ekskluzivnu priliku: besplatne pripreme za malu maturu i povoljniji uslovi upisa do 4. decembra!
02.12.2024 -
IT studije za Cyber Monday: moderno obrazovanje koje obezbeđuje uspešnu karijeru
Pripremite se za prijemni ispit na ITS-u BESPLATNO, uz snižene cene školarine iz oktobra, samo do 4. decembra
02.12.2024
Saveti za polaganje prijemnog
-
Najbolje pripreme za upis na fakultet
Kvalitetne pripreme za prijemni ispit su izuzetno bitne kako biste upisali fakultet koji želite. Da biste na prijemnom ispitu prošli onako kako želite, neophodno je napravite dobar plan.
-
Ovo su zlatna pravila efikasnog učenja
Uspešno učenje nije privilegija genijalnih ljudi. Oni koji uče uspešnije samo primenjuju određene metode, tehnike i taktike.
-
Devet fraza koje pametni ljudi izbegavaju u razgovoru
Svima se dešava da kažu nešto što drugi pogrešno protumače. Razumevanje skrivenih značenja zahteva socijalnu svest, sposobnost da se razumeju emocije i iskustvo