Prijemni.rs
Maturang




Studentski domovi

  • Studentski grad Tošin bunar 143-151, 11070 Novi Beograd

  • Kralj Aleksandar I Bulevar Kralja Aleksandra 75, 11000 Beograd

  • Studentski dom Žarko Marinović Cara Dušana 254, Zemun

  • Studentski dom Karaburma Mije Kovacevica 7b, 11000 Beograd

  • Studentski dom Vera Blagojević Kraljice Marije 48 (Vera I), Dalmatinska 37 (Vera II), 11000 Beograd

  • Studentski dom Patris Lumumba Ljubice Lukovic br 1, 11000 Beograd

  • Studentski dom Slobodan Penezić Bana Ivaniša bb, 11000 Beograd

  • Studentski dom Rifat Burdžević Milana Rakića 77, 11000 Beograd

  • Studentski dom 4. april Vojvode Stepe 320, 11000 Beograd

  • Studentski dom Mika Mitrović Kralja Vladimira 33, 11000 Beograd

  • Studentski dom Košutnjak Blagoja Parovica 156, 11000 Beograd

Studentski restorani - menze

  • Restoran Studentski grad , Tošin bunar 145 Tošin bunar 145

  • Restoran (Tri kostura) , Obilićev venac 4 Obilićev venac 4

  • Restoran Zemun (Žarko Marinović) , Cara Dušana 254, Zemun Cara Dušana 254, Zemun

  • Restoran Agronom Nemanjina 6 Nemanjina 6

  • Restoran Karaburma - Mije Kovačevića 7 Mije Kovačevića 7

  • Restoran Patris Dragice Pravice 1

  • Restoran Đušina - Đušina 5 Đušina 5

  • Restoran Rifat - Milana Rakića 77 Milana Rakića 77

  • Restoran Kralj Aleksandar (Lola 1) Bulevar kralja Aleksandra 75 Bulevar kralja Aleksandra 75

  • Restoran Voždovac Vojvode Stepe 320 Vojvode Stepe 320

  • Restoran Mika Mitrović Kralja Vladimira 133

  • Restoran Farmaceut - Vojvode Stepe 450 Vojvode Stepe 450

  • Restoran Košutnjak Blagoja Parovića 154

Studijski program - Trgovinski menadžment i marketing (TMM)

Podaci o studijskom programu

Kategorije na sajtu: Marketing i PR, Mediji i komunikacije, Menadžment,

Vrste studija: Akademske

Vežbaj online: Pokreni vežbu Pokreni vežbu

Gradovi: Beograd

Studijski program - Trgovinski menadžment i marketing

Modul ima za cilj da:

  • razvije kompetencije kod studenata iz oblasti prometa, nabavke i prodaje, planiranja tržišnog nastupa, razvoja odnosa sa partnerima u kanalima marketinga i stvaranja vrednosti za kupce;
  • pripremi diplomce za brzo uključivanje u trgovinsku (posredničku) profesiju kroz usvajanje prihvaćenih koncepata i alata koje koriste profesionalci iz ove struke i kroz razumevanje faktora uspeha primene tih koncepata i alata u realnim i elektronskim kanalima marketinga;
  • obrazuje studente u duhu posvećenosti standardima trgovinske i šire profesionalne etike.

U okviru ovog modula studenti se školuju za obavljanje velikog broja poslova, uključujući i sledeće:
menadžer maloprodajnog objekta

  • menadžer prodaje
  • stručnjak za nabavku
  • stručnjak za upravljanje odnosima sa kupcima (CRM)
  • stručnjak za menadžment kategorije
  • stručnjak elektronsku trgovinu
  • stručnjak višekananalnu prodaju
  • stručnjak za spoljnotrgovinsko poslovanje
  • stručnjak za poslove unutrašnje trgovine

Više informacija kao i spisak predmeta po godinama možete videti na linku
 




Vesti o studiranju





Saveti za polaganje prijemnog