Ivica Đurđević, vlasnik i izvršni direktor agencije NOA (No Ordinary Agency), rođen je 1983. godine u Srbiji, a u Beču živi više od 22 godine. Obrazovao se u Beču i sva praktična znanja i ideje je usmerio osnivajući marketinšku agenciju koja je deo Strobl)Kriegner Grupe, a predstavlja jednu od najuspešnijih agencijskih mreža za pet zemalja. Međunarodno iskustvo je stekao radeći u Austriji, Sloveniji, Mađarskoj, Slovačkoj, a od kraja prošle godine konačno je NOA prisutna na srpskom tržištu.
Šta ste studirali?
Čemu su Vas studije naučile i koliko Vam je to značilo za karijeru?
Kako ste našli svoj prvi posao i čime ste se bavili na početku Vaše karijere?
U Beču, a verujem i u svakoj drugoj zemlji, nije lako pozicionirati se i izdvojiti. Moj prvi posao je bio korak da otvorim agenciju, u početku sam radio marketing za male firme u Beču, nakon čega je pristup koji sam ja negovao postao pogodan za druge klijente. Takođe, u jednom trenutku saradnja sa Stribl)Kriegner Group bila je potvrda da to što radim ima svrhu, a veliki klijenti, gde bih izdvojio Coca-Colu, dodatno su me pokrenuli da budemo najbolji!
Kada zapošljavate ljude, kakav profil osoba tražite?
Najbolji kandidati za posao su motivisane osobe koje žele da rade na sebi, da se usavršavaju i spremne su na izvršavanje radnih zadataka. Takođe, veoma je važno da ljudi budu spremni da daju svoj maksimum u ovom poslu i budu vredni. Nagrade dođu same uz rad i trud.
Koje veštine usavršavate i kako radite na sebi?
Kreativni rad, red i disciplina jeste ključ uspeha. Potrebno je da svakoga dana nešto novo naučite o sebi, ali i o drugima, o vašim zaposlenom ili vašem klijentu. Veštine pregovaranja i tzv. "soft skills" su danas nešto bez čega prosečan mladi čovek može biti bačen u vatru i možda se neće snaći. Moto naše agencije jeste "Turn your fire into success" što jasno znači da morate sebe zagrejati (trenirati) za uspeh.
Preporučite nam knjige u svojoj oblasti rada, koje smatrate dobrim.
2011. godina